Комфорт голови сільради – витрати громади

Незважаючи на спроби Августвської сільської ради за допомогою поліції змусити замовчати представників “ГО Громадський контроль”, Будник   В.П. продовжує оприлюднювати інформацію щодо порушень в роботі сільради. Цього разу розглянемо нецільове використання автомобіля сільрадою.

Далі надаємо слово самій ​Будник В.П.:

“29.01.2018р. громадська організація «Громадський Контроль» звернулась з запитом до голови Августівської сільської ради Таран О.Г. з вимогою надати інформацію про використання автомобіля сільради.

Але питання виявилось настільки болюче, що ні сільрада, а ні сама голова не знайшли , що ж відповісти…Тому доводиться нам самим відповідати на свої ж запитання щодо ситуації з авто.

По перше: авто для робочих поїздок персоналу сільради, бо «персональне» авто голові сільради – «не положено!»
По друге: авто стоїть у дворі водія, стан здоров’я якого перед виїздом ніхто не контролює, як не контролюють з якими показниками спідометра водій розпочав робочий день та з якими закінчив.

У відповідь на наш запит про витрати на автомобіль, Августівська сільська рада пояснила, що саме авто коштує – 200 000,00 грн. пробіг його за 6 місяців 2017 року – 9 063 км., на які витрачено біля 1 088літрів палива. (Всього за 2017 рік закуплено 1 309 літрів, остання закупівля була у грудні, за ціною – 27,10 грн., в остатку на 01,01,2018 показано 6 096,60 грн., що відповідає 221 літру).

Витрати палива на 100 км склали 12 літрів (1 088 : 9 096,60). Знаючи модель авто ЗАЗ Сенс 1.3л, кожен водій може зробити висновок, настільки ці витрати відповідають дійсності. Виробник повідомляє про середні витрати 7,7 літра на 100кмпроте в нашій сільраді ця норма перевищена на 50%.

Але ми хочемо звернути увагу на те, що і пробіг тут повинен бути значно нижчим, бо авто не стоїть в неробочі часи та дні у дворі сільради під наглядом двох сторожів (один охороняє – дитсадочок-1поверх, другий – сільраду-2поверх), на огородженій території. Авто стоїть у дворі водія, який кожного ранку їде до голови сільради, забирає «пані голову» та везе її до роботи. Пройти гарною вулицею до роботи їй, начебто, заважають виборці, що зустрічаються по дорозі, задають якісь незручні питання, до речі (зі слів голови) саме  тому вона завжди спізнювалась на роботу. Втім, службове авто зранку під двором не  вплинуло на її пунктуальність, як запізнювалась на роботу так і продовжує, звичок, як знаєте важко позбутися.
Повернемось до авто, водій тим самим маршрутом після робочого часу відвозить голову додому, а потім їде до свого помешкання. Крім того ж ніхто не фіксував (але всі бачать), стільки разів голова їздила в гості на службовому авто, по інших особистих справах. Звідси і беруться додаткові витрати. Бо розділити ці 9 063 км. на 130 робочих днів (6 місяців), то маємо 70 км пробігу за день, в середньому. А ще потрібно їздити до Біляївки кожного другого дня, або до Одеси кожного дня, та ще й по селах. То мабуть і «пробег слегка преувеличен»!

Висновок по питанню використання службового авто один:
 «КРАСИВО ЖИТЬ НЕ ЗАПРЕТИШ!»

За дорученням Громадської організації «Громадський Контроль»

Заступник голови Будник В.П.”